I'M A FUNNY BUNNY




bilder: tog jag från mina fina vän, the master-photographer, emma.

kvällen igår spenderade jag med fina vänner. amanda, emma, annie, olivia och jag själv så klart, grillade marshmellows, lekte "i'm a funny bunny" och skrattade tills tårarna rann. skämde ut oss på en grill i norrtälje och utsatte oss för en nära-döden-upplevelse tillsammans med en moppe, en cykel och en longboard. alla detaljer där utelämnas. efter att ha blivit nedkylda enda ner till skelettet så somnade jag tätt med en mycket kär vän.

hej, hej sommar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

TACK för världens bästa kväll! Pyss :::::*

2011-04-24 @ 21:41:23
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0