friday

igår köpte jag dessa skor av mina tränare cajsa. för endast 50 kronor. dem är lite smutsiga och nästan lite för små. men när hon sa att hon bara ville ha 50 kronor för dom kunde jag inte säga nej! så nu går jag bara och väntar på att all äcklig snö ska försvinna. så under tiden får se stå på mina elle tidningar på en hylla där jag kan se dem.
-
det här fick jag av min kärleks mamma igår. alltså så värt. gissa om jag blev glad eller om jag blev glad?
-
något annat som är väldigt värt så är det att tidningen metro varje torsdag ger ut en extra tidning som bara handlar om mode. så hilma mycket fina saker. så underbart!

Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Riktigt snygga skor! Bra köp!

2011-02-23 @ 20:33:31
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0