onsdag




përshëndetje, مرحبا, здравей, helo, hei, salam, bonjour, 你好, och sist men inte minst hej.

det här med att blogga är väl kanske, som jag redan sagt innan och som ni kanske märkt, inte riktigt min grej. men jag ska försöka att keep it up eftersom det är så pass många som jag hittat hit. verkligen kul. om det finns något intressant att läsa iför sig.
-
det som är lite tråkigt bara att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva om. eftersom jag själv hatar att läsa bloggar som det är "hej bloggen, idag gjorde jag det här.... sen träffade jag berit och vi åkte till....och nu sitter jag här och ska snart.....". och eftersom jag hatar att läsa det så försöker jag verkligen att undvika att skriva så. och detta är ju totalt ointressant för er. jag måste gå och tvätta ansiktet.

Kommentarer
Postat av: chhhhhaaallle

Jag tycker absolut du ska fortsätta blogga!! jag läser den slaviskt ju.. Lägg ut massa snygga bilder :D !! Puss gullis

2011-02-02 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0