Gemma ward

efter att ha suttit och tittat på de här bilderna i snart 10 minuter så behöver jag någon annans åsikt. jag tror att alla tjejer såg/hörde om att modellen Gemma Ward gick upp mycket i vikt fort osv. och nu klassas hon som ful och fet? alltså jag tycker den här människan är sjukt vacker. både förut och nu. åå vad jag hatar denna värld ibland. visst att man har sina dagar där man tycker att man har alldeles för tjocka ben, för stor rumpa, för stor mage, för stripigt hår och lite för gula tänder osv osv. men fyfan vilken jävla äckligt ytlig värld vi lever i. ville bara ha det sagt. hejdå.

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

hon är precis lika fin i ansiktet, då som nu!! blir så jävla arg. 10 kg på den där lilla kroppen gjorde knappast henne fet. blir helt galen över dagens vikthets.

2011-01-14 @ 23:34:16
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: karin

Hon är vacker, vad hon än väger. Och jag tycker verkligen världen ska sluta fixera sig vid folks vikt. De är bara siffror! Gah.

2011-06-11 @ 09:58:28
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: ??

Hon mår nog hur som helst 10ggr bättre idag

2011-12-03 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0