last year



2010.
jag sitter och tänker på mitt år. år tvåtusentio. ett år som har varit så händelserikt och bara bra helt enkelt. visst har det haft sina dåliga stunder. det hade kunnat vara bättre. men ändå så är jag så nöjd. jag gick ut grundskolan och öppnade mina dörrar för framtiden. gymnasiet. där jag trivs som bäst och träffat nya vänner. gått hem från mina fina vänner en varm sommar natt med mina skor i min ena hand och en pojkens hand i den andra. jag har skrattat och jag har gråtit. gjort för lite saker som jag ångrar och spenderat alldeles för mycket pengar. köpt 10 par nya skor, ätit för mycket skräpmat och varit sjuk för mycket. det hade kunnat vara bättre. men ändå så är jag nöjd. så jävla nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0