onsdag

hej bröder. jag blir så trött av detta väder och att gå upp 5:20 varje dag. men jag är en ambitiös människa (eller jag önskar att jag var det iallafall) och klarar förhoppningsvis av detta i två och ett halvt år till. jag ska verkligen kämpa nu. jag ska göra allt jag gör till 100% och sedan när jag tar ledigt verkligen ta ledigt och inte tänka på något alls. design är det som stått på mitt schema idag. sedan plugg osv. nu när jag är hemma. så pluggat har jag gjort nu. nu ska jag ringa massa samtal sedan plugga lite till. så ni får ha en fortsatt bra onsdag där jag tycker att ni ska leva lite extra, dricka för mycket vin till maten och vara uppe alldeles för länge. fred ut. puss bröder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0