rebook easytone

om ni kommer ihåg så precis innan jul köpte jag mig mina rebook easytone. dem tänkte jag iallafall slänga på mig när vi ska till träningen. för övrigt så är det världens skönaste skor (jag brukar inte alls använda gympaskor i vanliga fall så det finns väl säkert andra skor som är skönaste, men hursomhelst..), sedan ska de ju träna vader, lår och rumpa när man går och.........*trumvirvel*............det fungerar faktiskt! när man går känner man lite att musklerna jobbar mer än vanligt men det är inte förrän man sätter sig ned som man känner att musklerna har fått arbeta.
sen tycker jag inte att gympaskor är så jävla snygga så det kanske är anledningen till varför jag aldrig använder det. men dem här har jag vant mig vid och så fort som det blir torrt på vägarna ska jag slänga på mig dessa så ofta jag kan. priset på dessa varierar så sjukt mycket. jag jöpte mina för 1000 lappen ungefär, men har sett ett par i annan modell som kostat närmare 600 kr. så spring och köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0