2011-03-29

just nu och tre veckor framåt mina damer och herrar, är jag ute på min ArbetsPlats förlagda Utbildning, men ni kan kalla det APU. jag har hamnat på inte mindre än Edblad's i gamla stan. känner mig redan efter två dagar i jobblivet rätt slutkörd. bara tre veckor kvar då. men det bli väl lite bättre nu när jag fått lära mig kassan osv.
-
är även lite sjuk och eftersom jag inte har någon möjlighet att knäppa kort på jobbet, eller hemme för den delen när jag kommer hem så sent och ser ut som en sjuk människa gör så blir dem här veckorna kanske rätt så tråkiga.
-
något som är lite tråkigt med att jag är ute på APU är att jag känner mig så ensam. min handledare är ju helt
fantastisk men man har inte så där supermycket att prata om med en 30 åring. vilket jag försöker säga är alltså att jag efter redan två dagar saknar mina classmates som jag dragits med varje dag i snart ett års tid. love them.
-
ser alltså fram emot fredag, så jag ska träffa en fin människa. Elin♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad menar du? Konstigt att du tar åt dig :)

2011-03-30 @ 17:13:23
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0